Testnevelés

😃Görkoriii💗


A görkorcsolyázás kemény, sík, száraz felületen, kerekes korcsolyával űzött sportág. Több szakága létezik: a gyorsasági, a művészi, az agresszív és a terep változat, továbbá a görhoki és az extrém lesiklás.



Kész, rajt, gurulj!
Hol találod a legjobb helyet görkorcsolyázásra?
Fontos, hogy olyan területet találj, mely a görkorcsolyázási tudásodnak megfelel. Ha még kezdő vagy, keress egy sima felületű területet, amely mentes a törmelékektől (azaz homok, kavics, víz, olaj stb.), forgalomtól (azaz autók, biciklik, járókelők, más görkorcsolyázók stb.) Egy üres parkoló erre tökéletesen alkalmas terület.
Mielőtt elindulsz, gyakorolnod kell az alap gyakorlatokat (indulás, megállás, fordulás). A térdet enyhén hajlítod és az egyik görkorcsolyát könnyedén hátra, oldalra tolod, míg az elülső lábaddal előre siklasz. Majd a hátsó görkorcsolyát előre hozod, a másik mellé zárod és ismétled a mozdulatot. Mindig kissé hajlítsd a térded. A fordulást úgy tudod elérni, hogy a térdeidet együtt mozgatva arra a lábadra helyezed a testsúlyt, amerre kanyarodni szeretnél. Mind bal, mind jobb irányba gyakorold ezt a mozdulatot.
Állítsd be a görkorcsolyádat - amíg a lábad mozog a koriban, állítanod kell a záró rendszeren (fűzők, csatok). Mindezt azért, a korinak az összes utasítás és ellenőrzés a sarkadból irányul, ezért nagyon lényeges, hogy kiküszöbölj minden mozgást ezen a területen azáltal, hogy beállítod a fűzőt és csatokat.

Képtalálat a következőre: „görkorcsolya szabályok”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Történelem

Történelem